Ämne: Marinic
Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-11, 13:41   #12
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8363

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Vad händer ?
Du bad väl att allt skulle stoppas ???
Varför är du då kvar i tråden ???
Har du problem, eller ???

Citat:
Ursprungligen postat av Marinic Visa inlägg
Vet ni vad det patetiska det är i det hela : Att ni faktiskt inte ha en jävla aning om vad ni pratar om Srilarsasson med flera gissar sig fram. Ni hade kunnat bett mig om att printa ut mina spel då hade ni inte haft något att prata om då hade ni fått alla bevis på era gissningslekar som ni håller på med !

Ni är den största anledningen till att folk lägger ner och tyvär för dem som tycker att jag ändå gjorde ett bra jobb synd för dem som inte kan ta del av mina spel längre..

Listan kan göras lång men vrf ska man engagera sig i nåt som får folk att bli avunsdjuka, kanske tom sjuka

Nej det var inte det jag ville så förtsätt tugga tråd och hoppas att era fruar/flickvänner tkr att ni är män nog mellan bena !

Som andra skriver om ni ändå tkr att allt är fel vrf inte låta bli dagboken och låta dem som är intresserade att ta del av den, vill man inte ha spelen då får man låta bli helt enkelt.

Sånt smuts kommer det alltid finnas tyvär och jag hade kunnat printa ut både utttag och mina spel men nej folk bara snackar utan att ens ha en aning om vad som gäller vad som är rätt och fel !

Förövrigt så spelar jag på en rad bolag men mesta dels på Bet365 då det är världens bästa betting sida.

Kommer inte skriva ett ord till här på forumet då ni inte är värda min tid !

Ni som vill ha spel får PMA mig så skickar jag dagens spel till er så länge jag har kontot kvar..

Lycka till...