Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-06, 14:21   #12
Izacfosho

Izacfoshos avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 368

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu har det gått över en månad och de har tillåtit mig fortsätta på samma sätt.
Jag har börjat ta ut pengarna från spelkontot då och då, men har inte blivit limiterat mer än tidigare. Jag har till och med varit i kontakt ang. ett felrättat spel, men inte heller när supporten hade min profil framför sig valde de att göra någonting åt det enorma +-saldo som ligger där.

Ni får ursäkta att jag ställer liknande frågor igen, men situationen är ny för mig, och om det finns något tillvägagångssätt som minskar risken för att jag ska bli "påkommen" så tar jag mer än gärna emot tips.

Jag undrar alltså lite grann samma saker som jag frågade om i mitt förra inlägg. Jag tar ut pengarna från spelkontot till skrill. Ska jag göra mindre utbetalningar från skrill till mitt bankkonto månadsvis för att inte dra till sig allt för mycket uppmärksamhet? Eller kan det vara en idé att använda Skrills eget bankkort och på det viset slippa transaktionerna skrill -> bankkonto?

Ang. svaret jag fick här ovan så ligger min situation någonstan mittemellan de exempel kingofding angav. Jag nolltaxerar inte och vi pratar inte miljoner här, men jag har taxerar nog under snittet och jag tar ut summor över 10 000/månad från kontot på gällande spelbolag
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat