Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-03, 04:11   #177
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Tyvärr är du inte tillräckligt insatt i problematiken kring främst Syrianska. Jag VET att flertalet matcher med denna klubb senaste åren har varit SÖNDERRIGGADE och på ett systematiskt vis. Flertalet matcher som inte nu ens florerar i rigghysterin.

Bara det att klubben lagt sig i en premiär av en serie visar sitt tydliga språk: att de är en skymf för fotbollen i Sverige och att de är direkt vidriga i sin fördärvande roll som sabotör för svensk elitfotboll.

Men tror du, på allvar, att folk som skriver runt på speltorskforum påverkar odds live i asien i SE så oddset dyker trekvartsboll av "lösa rykten" så är du bra dum i huvudet. Det är liksom inte en limit på 2000 på lajven i Superettan.

Såna som du som gör att Superettan blir ett paradis för fixarna att fixa.

Du är en naiv svensk.
Jag är nog mer insatt än vad du kan ana men jag tänker inte mäta penis med dig på ett forum.

Det räcker med ett bet på 10-15k euro i en liknande match och du har satt igång kedjan. Agenten följer dig på samma spel, vips så har det spelats plötsligt 40k euro. Agenten tipsar sen andra av sina vänner, "en vass kund har spelat 15k emot Syrianska". Nu har andra som brukar spela i den storleksklassen bettat emot Syrianska och kedjan är i full rullning. Sjunker den en kvarts boll så sitter andra som misstänker rigg och spelar +0 för om +0.25 ska sitta bör ju även +0 sitta. +0 börjar sjunka och nu misstänker alla andra rigg på riktigt för matchen har ju droppat 2 kvartsbollar snart.

En värld utanför dessa speltorsk forum som du så glatt hänvisar till.

Allt du gjorde var att spela 10-15k på +0.25 som du tyckte var felsatt från början.

Varför är det ingen som nämner Syrianskas bortamatch mot Östersund 9e aug?
Där stod oddsen precis densamma som mot J-södra. Liven på lina 4 var nere i 1.50 efter 15 minuter. Nä precis, det spelet satt ju inte så då tystnar visselblåsarna.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat