Citat:
Ursprungligen postat av KP
Citerar mig själv.
Idag såg ni en match som rasade från 3.10>2 pregame. AHCP gick från +0.25 Gais till -0.5. Vid 10min inrunning så stod -0.25 gais i 1.69. Linan hade skiftats med flera kvartsbollar och kedjan var i full rullning med lösa rykten och folk som sitter och hamstrar.
Så enkelt är det att anklaga ett lag för en läggmatch. Idag vann inte GAIS, och självklart lyser Federbets häftiga varningar i aftonbladet med sin frånvaro trots att AB säkert satt med sina redo att publiceras. Hade SFC tappat sin ledning till 2-3 så hade det börjat viftas hejvilt.
Vad var skillnaden jämfört med förra matchen?
Inget. Sluta anklaga oskyldiga klubbar för vad något syndikat fått för sig att spela på.

|
Tyvärr är du inte tillräckligt insatt i problematiken kring främst Syrianska. Jag VET att flertalet matcher med denna klubb senaste åren har varit SÖNDERRIGGADE och på ett systematiskt vis. Flertalet matcher som inte nu ens florerar i rigghysterin.
Bara det att klubben lagt sig i en premiär av en serie visar sitt tydliga språk: att de är en skymf för fotbollen i Sverige och att de är direkt vidriga i sin fördärvande roll som sabotör för svensk elitfotboll.
Men tror du, på allvar, att folk som skriver runt på speltorskforum påverkar odds live i asien i SE så oddset dyker trekvartsboll av "lösa rykten" så är du bra dum i huvudet. Det är liksom inte en limit på 2000 på lajven i Superettan.
Såna som du som gör att Superettan blir ett paradis för fixarna att fixa.
Du är en naiv svensk.