Citat:
Ursprungligen postat av OldFox
Eftersom personen inte slutade, utan bröt in sig även på följande dator efter allt det tidigare, så har jag inget annat val än att ge ut en varning till allihopa.
Undvik att besöka Guldspel!!!
Det finns en person som är en duktig it-expert som kommer lekande lätt in på er dator så fort det finns koppling mellan er dator och servern. Ska jag vara ärlig så är det som att ta en slickepinne från ett barn.
Om ni har en seg dator och har besökt Guldspel så rekommenderar jag er omedelbart att föra datorn till en it-expert och efter det ändra lösenord på alla ställen.
|
http://www.hackerman.nu/ ?
active: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. old: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|