Citat:
Ursprungligen postat av semipro
Har man klagomål är det väl alltid bättre att ringa? Jag har iallafall fall fått en väldig massa "ursäkta oss"-presentkort på att göra det. 
|
Ringa är lite väl intimt för mig. Brukar bäva för att ringa morsan och behöver ladda 2-3 dar innan.
Sen tror jag mer på skriftlig tillrättavisning då det gäller stora kedjor.
Citat:
Vi på ChopChop vill gärna höra vad du tycker om oss och hur vi kan förbättra vår service, restaurang, mat eller hemsida. Dina synpunkter, positiva som negativa, är ytterst viktiga för oss.
Vi tar alla synpunkter på allvar och gör vårt bästa för att besvara era frågor och synpunkter så fort vi kan!
Vi har höga ambitioner och arbetar mot att kunna förbättra vår verksamhet varje dag. Bara i dialoger med våra gäster, medarbetare och andra i vår omgivning kan vi fortsätta att
utvecklas och bli bättre. Din synpunkt gör förändring!
|
Jaha. Hitintills har jag inte hört nånting. Än mindre märkt någon förändring på tallriken.