Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-16, 17:03   #5
htsolna08

htsolna08s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Izacfosho Visa inlägg
Viktiga och viktiga, jag har nu vunnit en sämre månadslön de senaste tre dagarna utan att ha speciellt bra insyn i matcherna/arrengemanget jag spelat på, så att det är klart att jag vill göra allt jag kan för att inte förlora de pengarna.
Det är ju som sagt inte så att jag utnyttjat ETT uppenbart felaktigt odds, utan hela deras oddssättning är live helt oförståeligt, då de inte följer de tendenser som finns överhuvudtaget.

Har inte kunnat undgå att tänka lite i banorna "Om något verkar för bra för att vara sant så är det oftast det", här har jag krigat med betting i flera år för att nu på ett bananskal halka in här.

Kan det göra någon skillnad om jag tar ut alla pengarna och gör en insättning igen? Att börja på ny kula så att säga, kan det minska risken för att bolaget snor pengarna?

exakt så var det på unibets livebetting för mig

slutade med en limitering efter 1 månad och en riktigt bra summa in på kontot efter en jävla massa dokument skulle in.
'
trots dom var helt fel ute på flera odds så betaldes pengarna ut på varenda spel.
och då var dom vissa gånger extremt fel ute, rena bjudoddset på ett visst storts spel.
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat