Ämne: Twitter
Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-07, 20:19   #24
Bettingamatoren

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Då lirar väl Holms i samma liga som dig då?

"Har man kombinationen av påläst, hög intelligens och otrolig kunskap om det man gör så går det mer än väl."

Citatet är ditt eget om dig själv, mig dömde du ut totalt!

"verklighetsfrånvänd, besserwisser, total jubelidiot, old school och har salig översittarattityd och är överlägsen alla andra. Tillika jävligt bitter, cynisk, von-oben-aktig (insert valfritt passande ord), tillsammans med Wagner är vi gamla stofiler som inte är insatta i fotboll eller betting!"

Maken till prettoinlägg har jag inte ens sett på Flashback...hybris i dess mest förädlade form!
Bara det att du säger flertalet gånger här på forumet att "man måste vara bättre än oddssättarna gällande kunskap och värdering för att vara vinnande i Asien + Pinnen" påvisar att du är old school. Det är ju i dessa dagar ett helt absurt påstående som du ändå ofta envisas med att använda. Det enda man behöver vara är att vara bättre påläst än de flesta som spelar på den givna marknaden.

Därav, har du mer kunskap än absoluta merparten så kommer du vara vinnande. Inte svårare än så, och därav är det inte särskilt svårt att vara vinnande.

Jag står fast vid att jag tycker du är verklighetsfrånvänd, old school, besserwisser (inte nödvändigtvis negativt, gillar de som är kunniga). Frågor?
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat