Ämne: Twitter
Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-07, 16:20   #18
Seebbo

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6083
Standard

Jag följer dig ganska mycket amatören och ibland så hamnar du lite fel i diskussioner. Det här handlar väl knappast om att Holms tjänar pengar eller inte på det här, eller att han tjänar mer pengar än mig utan att behöva lyfta ett finger? Finns nog ingen som inte håller med om att han inte har lyckats med sin affärsverksamhet?

Det handlar ju mer om att Holms påstår att han och övriga RoKs rekare är eliten och att RoK är som du säger, himlen.

Varför skulle vi inte få kasta skit över honom? När han gör så korkade uttalanden som att han inte spelar på storlagen utan istället har en roi på 98% och kan bevisligen noll om betting.
Det är ju som att folk inte skulle få kasta skit över kvaliteten på kläder från HM trots att de tjänar enorma pengar.

Att han sedan i stort sett lurar till sig folks pengar och lever på att de är spelmissbrukare är väl inget annat än ful tycker jag personligen men sådan är världen och finns det en efterfråga så finns det.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat