2014-07-31 00:59 | MLS | D.C. United vs Toronto FC |
1 |
FT |
1 |
2.060 |
2014-07-31 01:29 | MLS | New England Revolution vs Colorado Rapids |
DNB |
FT |
1 |
2.300 |
2014-07-31 01:29 | MLS | New England Revolution vs Colorado Rapids ÖVER |
Ö 2.5 |
FT |
1 |
1.877 |
Nya matcher i MLS inatt och jag har plockat några godbitar.
D.C.United går som tåget i serien och har fyra vinster och en förlust på fem senaste. Förlusten kom mot serieledaren Seattle. Man är starka hemma och har bara två förluster på 11 matcher. Motståndarna Toronto är steget bakom i serien men har en motsatt lutande formkurva. Bara en seger på senaste fem matcherna och man är dessutom svaga borta. Bara två segrar på bortaplan varav den senaste var för sex matcher sen. En intressant sak är att D.C. United var spellediga helgen som var och har inte spelat på tio dagar. Toronto hade match redan i söndags då man föll hemma mot Sporting KC. Känns som detta borde vara en fördel för DC. Odds över 2 ggr på hemmaseger måste testas.
I min andra match fokuserar jag på New England som kan bli historiska då man kan få sin nionde raka förlust. Gästerna Colorado är väl i ärlighetens namn inga lejon på bortaplan (bara två segrar i år) men man gjorde en bra match hemma senast mot Chivas och så länge New England förlorar så spelar jag emot dem. Jag fegar dock och spelar bara DNB med tanke på Colorados svaga bortafacit.
Kryddar och spelet med ett överspel då lagen varit inblandade i många målrika matcher i år och överlag tycker jag att MLS brukar bjuda på öppen fotboll.