Ämne: Uefa v 30
Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-22, 16:00   #7
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6083

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cazzius Visa inlägg
U3,5 är intressant. Matchen spelas också på Murrayfield Edinburgh och inte Celtic Park. Kommer naturligtvis vara många Celtic-fans på plats i vilket fall men det blir ingen riktig hemmamatch för Celtic.

edit: La en liten slant på U3,5 och lite mer på BTTS NO.
Jag tycker personligen att marknaden över 2,5 mål och båda lagen gör mål: nej till 3 är intressant. Om vi utgår ifrån att Reykjavik hade förtvivlat svårt att skapa chanser hemma (1 skott på mål) kan vi ju anta att man kommer att ha svårt att göra mål även borta, samtidigt som man ju måste gå framåt förr eller senare och blotta sig bakåt. Även om Celtic inte spelar hemma så var man ju överlägsna i första matchen sett till statistik, där Celtic hade 61% bollinnehav och 19 avslut mot mål. Med normal utdelning brukar det ge en 2-3 mål, och nu spelar man ju "hemma", och jag ser inte varför man skulle rotera i laget så värst när man bara leder med 1 mål och säsongen inte ens börjat än.

Celtic över 2,5 mål ger 1,75 som mest, men båda lagen gör mål nej och över 2,5 ger 3, vad säger ni? Värde säger jag :-)

Edit: odds ifrån bet365, kanske t.o.m. finns bättre på andra bolag?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-07-22 klockan 16:03.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat