Citat:
Ursprungligen postat av Cazzius
Hut mycket du satsar har ingen betydelse, risken är ändå där att du står med pengar hos Betsson och omsättningskrav kvar. Möjligtvis att du har större chans att sätta något spel om du kör lägre insatser men du riskerar fortfarande hela summan utan täckning.
|
I så fall behöver jag hjälp med att tänka, för jag förstår inte varför det skulle gå till så. Jag formulerar mina frågetecken nedan:
Citat:
Jag tycker du ska spara ihop så du kan matcha bonusen fullt ut om du nu ska bonustrada.
|
Bonusen matchar jag ju fullt ut, i alla fall i betydelsen att jag sätter in 1000 kr för att få maximal bonus. Eller menar du helt enkelt "matcha fullt ut" som i "satsa allt på en gång"?
Citat:
Alltså sätter du 2000kr på ett spel eller 10 spel á 200kr kan du stå där med samma resultat i vilket fall.
|
Jag tänker dock att det är mindre risk för problem om jag spelar flera mindre spel.
Lägger jag 2000 kr på ett spel kan jag A) lyckas eller B) stå där med nästan 4000 kr på fel sida, och inga pengar kvar att försöka igen med. 4000 kr som måste omsättas.
Spelar jag mindre belopp, säg 400 kr åt gången, kan jag förstås också hamna med alla pengar på fel sida, men då detta eventuellt händer kommer jag vara betydligt närmare att klara omsättningskraven.
Eller gör jag en tankevurpa? I så fall var?