Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-28, 14:53   #54
papak

papaks avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2329
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
1. Åsikterna om Alves går isär. Han blev kapad och borde fått straff. Domaren vågade dock inte blåsa straff. Nuff said om det.

Du målar du upp mitt uttalande lite väl mycket. Rygga.com kommenterade hur Barca kunde förlora så stort mot Inter... att det blev just 3-1 berodde delvis på det. De förtjänade dock som du säger att vinna och Barca var helt utmanövrerade.

Bettingpotential aside: Vem tror du vinner och varför Papak?

Är mycket väl medveten om att domartabbar/missar jämnar ut sig i det långa loppet, dock tycker jag Inter fått lite väl mycket flyt både mot Chelsea och nu mot Barca vilket leder fram till Portugisens hetaste tips inför kvällen = TRENDBROTTSPOTENTIAL! Om ni ser mycket pengar i rörelse är det mannen från landet väster om Spanien som gått all-in på Inter to have bad luck: YES ikväll.
Lite överdrev jag väl, sorry about that men det taktiska jobbet Inter gjorde var enastående och Inter (Mourinho ) ska ha all cred i världen för det dom genomförde.

Ang. matchen så har jag spelat på Inter DNB till 6.50 hos Ladbrokes för 2.5u och Double Chance X/2 2.81 5u (Ladbrokes). Mest för att jag har bettat på Inter hela vägen från åttondelsfinalen och dom har tjänat mig hyfsat bra med pengar (bland 6oddsare mot Chelsea på bortaplan, ca 2 i odds mot CSKA osv...) så jag ser ingen anledning till att sluta ikväll. Inter har redan visat att man kan vinna mot Barcelona dessutom har man Mourinho och han är ett geni när det gäller såna här matcher. Inget värde i 1.40 på Barcelona heller mot ett Inter som redan bevisat att man är mycket väl kapabla till att vinna på bortaplan mot "svåra" lag. Dessutom är hemmafördelen för Barcelona inte så stor det är inte så att Inter åker till Turkiet och tar sig an Gala där snackar vi publikfördel. Fint odds på ett bra lag med världens bästa tränare, varför inte?
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat