Citat:
Ursprungligen postat av papak
Vid 3-2 antar jag du menar när Dani Alves slängde sig som om han blivit utskjuten som en kanonkula trots att Sneijder rörde honom knappt, vilket repriserna även klart och tydligt visar.
Dessutom är det bara spekulationer och önsketänkande hur resultatet skulle stå sig om domaren dömt si och så. Sånt här händer (inte sett dig skriva något om Bayern Munchens offside mål mot Fiorentina tex?). Inter krossade Barcelona taktiskt och förtjänade den här segern att degradera deras avancemang i turneringen hittills som "flyt" är att slänga bort all objektivitet åt skogen. Dessutom vill jag minnas att Barcelona hade också en hel del "flyt" i semifinalen mot Chelsea förra året, men det kanske du glömt?  Give and take...
|
1. Åsikterna om Alves går isär. Han blev kapad och borde fått straff. Domaren vågade dock inte blåsa straff. Nuff said om det.
Du målar du upp mitt uttalande lite väl mycket. Rygga.com kommenterade hur Barca kunde förlora så stort mot Inter... att det blev just 3-1 berodde delvis på det. De förtjänade dock som du säger att vinna och Barca var helt utmanövrerade.
Bettingpotential aside: Vem tror du vinner och varför Papak?
Är mycket väl medveten om att domartabbar/missar jämnar ut sig i det långa loppet, dock tycker jag Inter fått lite väl mycket flyt både mot Chelsea och nu mot Barca vilket leder fram till Portugisens hetaste tips inför kvällen = TRENDBROTTSPOTENTIAL!

Om ni ser mycket pengar i rörelse är det mannen från landet väster om Spanien som gått all-in på
Inter to have bad luck: YES ikväll.