Citat:
Ursprungligen postat av Pipan
Det jag säger är att vi inte skulle ha några spelbolag att spela på om de inte skyddade sig på detta sättet, det bara att acceptera läget. Däremot håller jag med att det kan kännas oschysst om det "uppenbara" misstaget inte är uppenbart, men så var ju inte fallet i den här trådens exempel.
Om spelen voidades skulle det väcka ÄNNU starkare irritation, då skulle spelare som får in spel inte få ut någon vinst överhuvudtaget. Det går ju inte att bara voida för de som missar spelen (då riskerar bolagen konkurs).
|
Nu är jag allt konfunderad?
Alla spelbolag voidar när fel sker utan nåt större gnäll i dom flesta fall,
utom Bet365 som låter det löpa till annat odds vilket dödar hela poängen med betting: att hitta värde i odds.
Helt plötsligt får man ett spel som är under sitt eget gränsodds.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."