Citat:
Ursprungligen postat av Sprite
Åfan, trist.
Har precis börjat jobba i sommar så har inte kunnat följa så mycket som jag velat på slutet speciellt som fotbollen är i full gång. Men jag gillar vad jag sett av Gulbis och Dimitrov och tror att de går långt. Wawrinka och Berdych kommer floppa.
Förstår inte hur Wawrinka kan vara rankad femma på Bet365 som vinnare. Snubben har vunnit 1 match på de senaste 4 åren i Wimbledon!!! Jag kommer spela emot honom i turneringen tills han åker ut då oddsen lär vara tokhöga!
|
Alright, kan bara instämma. Gulbis, Dimitrov är där och nosar på topp 5,
helt klart framtiden. Gillar också Dominic Thiem som är på framfart men gossen verkar inte gilla gräset då han lirat endast en handfull matcher där på sina år som proffs, men hoppas på han.
Yes! Även om, jag nu gillar Wawrinka. Men ohh vad den mannen inte kan bestämma sig vad han vill göra med sin karriär. Fruktansvärt ojämn och han skall verkligen inte vara någon favorit att gå och vinna. Hardcourt är hans underlag och i Wimbs blir det nog tufft.
Hoppsan xanderr, den damer lirar fortfarande alltså? Har rätt dålig koll på dam-dubbel faktiskt. Men kan nog tänka mig att mss Hingis - Zvonareva
kan gifta sig rätt bra. Har vi nått odds där.?