Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-03, 15:18   #254
Bettingamatoren

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
2 ggr på öster känns inte som något våldsamt utstick i min värld. http://www.oddsportal.com/soccer/swe...ters-lYbo4Ue2/

Lägger man på bolagens marginaler (vilket kan vara lämpligt) så hamnar nästan alla över dubbelt. Marathonbet öppnade på 2.25 dessutom. Ny info där med som gjorde att du kunde bjussa på 25 punkter?

Unibet som gnetar på hyggligt, som det verkar på börsen, öppnade med 2,00 och stängde på 1,88. Med 92,2% payout verkar dom aldrig ha insett värdet i ditt odds.
Sen när spelade jag 2.00 på Öster? 2.10 spelade jag och även där runt 20 pkt bättre än stängning. Alltså vad vill du ha sagt? Ni får tro att jag är en jubelidiot men det är knappt någon i hela Sverige som är bättre än mig på svensk fotboll, från AS och neråt. Försök få någon med en ROI på 107 på SE och AS med den volymen jag har så blir jag mkt förvånad.

Och varför tar du upp ett lallande EU-bolag som Unibet? Titta vad Pinnen stängde på, eller för den delen öppnade på. 2.10 var en gåva, inget annat. Vrf tar du ens upp Marathon som ett seriöst bolag? Två spel och man är rökt där.

Slutligen, det finstilta.

Du skämmer ut dig mer och mer Wagner i denna diskussion - men - jag fortsätter gärna.

Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat