Jobbade oerhört hårt för att göra er till vinnare ytterligare en helg, Man kan säga att det gick ganska bra:
SKELLEFTEA (3,60 4/10)
KVARNBY (2,05 5/10)
STROMSBERGS (2,37 4/10) samt dubbeln
HELSINGBORGS IF AKADEMI/ESKILSTUNA CITY (2,03 4/10)
4/7 rekar satt för helgen,
31 units satsat,
42,25 units åter.
ROI 136,29%
Resultaten i svenska bollen och resultaten sedan December (ROI 120%+) är frukten av stenhårt jobb och engagemang, jag tror inte folk förstår hur mycket tid som man faktiskt behöver lägga ner för att bli framgångsrik i detta, 30-40 timmar i veckan inte ovanligt.
Det var någon som undrade i en tidigare tråd på forumet vart Boggen tagit vägen?
https://www.sharps.se/forums/offtopic...bo-och-boggen/
Nu är ialf bolagen smärtsamt medvetna om att jag är tillbaka, och inte bara jag. Jag har hundratals, kanske tusentals följare från hela världen i ryggen.
TACK ALLA för alla trevliga meddelanden och support! Jag hoppas verkligen att ni har fått vinna lite $$$ på rekarna under dessa veckor, kan garantera att jag jobbat hårt för detta. Tar ett exempel på ett meddelande jag fick,
""Hej! ... du verkar ju otrolig på svensk fotboll, längesedan jag kände sådan glädje för betting som nu. vill aldrig missa dina spel i fortsättningen!"
Fantastiskt kul om man utöver lite vinstrekar även kan fungera som inspiration etc, Kul!
TACK också till SHARPS, ett forum som håller hög klass och som har en strålande framtid!
Slutligen skickar jag en tanke till
Ayrton Senna,
Gia,
BajenBengan,
Dellas,
Beaggis,
Wagner,
Hatten,
Nordahl,&
Peter D. Grymma inspirationskällor på många sätt, både då och nu!
Tack för mig och lycka till!
Droppa garna ett PM eller liknande om ni befinner runt Solkusten/Gibraltar så står jag för biran!
Mvh
Boggen