Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-28, 09:28   #1
Cc

Ccs avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 11053
Standard

Fotboll 28 Maj

Danmark - Sverige ö2,5 mål ~2,10

Jag vet inte vad Admins lilla bäbis (Mackapären) säger om det här spelet men jag får nästan "monstervärde" på överspelet här. Ladbrokes är blockat från Thailand men enligt de oddsjämförelse-siter jag kollat på så skall de skylta med 2,25! Det är 14 punkter över vad jag kan få så finns det kvar och någon har konto där så är det bara att vara glad! På det sätt jag räknar så har jag 56% på överspelet, MAXSPEL hade säkert många ropat, men jag lirar en vanlig flata.

Hamrén har annonserat nytt "spelsystem" med 3 mittfältare centralt där Zlatan ska ligga i en fri roll strax bakom Elmander och Toivonen. Det kan komma att betyda att Lustig och Bengtsson får det riktigt hett om öronen när Sverige tappar boll på mitten. Danskarna har massor av speed i omställningarna och Gråben & Hjulben (Antonsson & Granqvist) kommer säkert hamna felvända många gånger under matchen. Det i sin tur kommer generera många hörnor så ö10 hörnor i matchen är antagligen ett bra spel det också! Har dock ingen formel för den typen av spel utan det är mest en följd av de taktiska dispositionerna.

Lagen (gissningsvis):

Kasper Schmeichel - Kristoffer Nordfeldt

Peter Ankersen - Pierre Bengtsson

Simon Kjaer - Mikael Lustig

Daniel Agger - Andreas Granqvist

Jakob Ahlmann Nielsen - Mikael Antonsson

William Kvist - Sebastian Larsson

Michael Krohn-Dehli - Zlatan Ibrahimovic

Jakob Poulsen - Kim Källström

Martin Braithwaite - Pontus Wernbloom

Christian Eriksen - Ola Toivonen

Kasper Kusk - Johan Elmander
the_mirage (+10), solum (+3), smak (+3), jaroiten (+3), perestroika (+3)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat