Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-26, 20:54   #1
BroderH

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Allsvenskan 30 maj - 2 juni

Vi blickar framåt mot Allsvenskans sista omgång innan VM-uppehållet. Redan nu har jag hittat ett smaskigt odds på söndag:

2014-06-01 14:00AllsvenskanHelsingborgs vs Falkenbergs UNDER U 2.5 FT 3 2.180

Dom flesta bolag ligger mellan 1,95-2,05 vilket även det är för högt, gissa då vad 2,18 är!

Helsingborgs anfallsspel är för närvarande under all kritik, senast mot Kalmar var man riktigt uddlösa. Den stora anledningen till det är att David Accam är på VM-läger med Ghana. Inräknat Svenska Cupen har HIF gjort två mål på de senaste sex matcherna, och båda har gjorts av Accam. Vad talar för att de börjar ösa in mål nu?

Särskilt med tanke på att man möter Falkenberg som har riktigt fin form och som kommer till spel med fem raka matcher utan förlust. Dock är man betydligt skarpare framåt på hemmaplan än bortaplan. Även om man slog Norrköping med 3-0 i senaste bortamatchen var det lagets första mål på bortaplan den här säsongen. På de tidigare fyra bortamatcherna hade man 0-6 i målskillnad.

Jag vet så klart inget om trupperna, men jag tyckte det var bäst att hugga 2,18 medan tillfälle ges.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lars (+1)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat