Det kan vara intressant att kolla hur manga inhemska spelare eller spelare med klubbkansla lagen har som skulle kunna tankas ga in sina har tankar.
Sjalv kommer jag ihag AIK-IFK 2007 da jag korde ett 50/10 spel pa IFK efter att FB hade gatt ut med att man inte accepterade nagot annat an forlust i den har matchen.
IFK vann med 1-0 efter valdigt tveksamt agerande fran Orlund vid malet, men kommer ihag att de var nara att kvittera nara ganger men att det da var utlandska spelare som nastan gjorde mal.
Har aven hant tva ganger tidigare med AIK men kommer inte ihag exakt nar det var, har hant valdigt manga ganger i Polska ligan ocksa sa ar inte direkt nagon konspirationsteori.
Av ovan namnda matcher sa tror jag att det ar storst risk med Lazio.
Edit: hittade det har pa Sverigescenen :
Läktarmatchen var avgjord på förhand sedan AIK lämnat w.o efter att ha hamnat i den otäcka situationen att man ej fick vinna matchen då det med största sannolikhet hade inneburit SM-guld till Djurgården. Det ledde till en småseg och smått surrealistisk match ur en AIK:ares ögon där dock IFK i alla fall kunde vinna med matchens enda mål (för övrigt felaktigt dömt).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|