Finns footballfunnies på betsson dessa tre har jag tänkt på:
Spelade ytterst lite på dopingfall i VM till 95 gånger, läste en artikel om att Brassarna har otroliga problem att klara dopingtesterna själva, dom ligger inte i framkant här direkt. Har importerat ett labb utifrån men detta labb är inte ens säkert det hinner bli klart. Att det ska ske ett dopingfall på 95 VM ser jag som ganska bra odds. Men som sagt ett jättelitet spel såklart då det inte är speciellt troligt.
Har även kikat åt skallning i någon match men funderar vad som krävs för att det ska räknas som en skallning. Räcker det med en nudd med huvud mot huvud så är det ju ett klockrent spel, sådana företeelser händer ju med jämna mellanrum och i VM kan det bli ganska starka känslor. 24 gånger hos betsson.
Sen känns det tredje spelet som en fullständig bank, "att någon tar av sig tröjan" till 1,49 hos betsson, någonstans mellan 150-180 mål väntas i VM, att någon i eufori eller dumdristighet tar av sig tröjan känns som mycket troligt. Frågan är bara definitionen, om det räcker att man drar upp tröjan över ansiktet för att visa något budskap eller om verkligen allt måste av.
Neymar få ett gult kort för filmning (tyvärr jag är Barca-fan) känns också långt ifrån otrolig, 3 gånger pengarna.
Vad säger ni? Detta var bara mina tankar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Melvin (+20)
|