Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-29, 16:45   #43
kusagwa

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Jag tror Hodgson kommer försöka starta med Gerrard och Hendo tillsammans då dom är samspelta och varit oerhört bra i klubblaget. Att han ska med i truppen finns inga tvivel om, jag skulle bli så oerhört förvånad om han inte kommer med efter sin fantastiska säsong. Plus är en ledare som tidigare varit kapten för U21 laget sånt värderas högt i England. Nu är inte spelet startman utan med i 23-mannatruppen. Sen har ju Carrick varit enormt blek långa stunder i år, och Wilshere mycket skadad (inte i närheten av samma fina säsong som Henderson som har startat ALLA matcher för Liverpool när han ej varit avstängd).

Sen behöver du inte vara orolig för Walcott, där kommer Raheem Sterling in som varit PLs bästa spelare efter nyår som Kalle Karlsson skrev.
Ok tack för info angående Hendersob.

Men är absolut orolig för England då jag rankar Walcott högre än Sterling (kan lägga till att han mkt väl kan bli bättre än Walcott) för hade Walcott varit frisk och denna säsongen inte varit sämre än förra så hade jag definitivt låtit Walcott gå före.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat