Hej allihop!
Nu ska jag vara ärlig från första början, jag har haft några smeknamn runtomkring här på de olika spelsajterna, bland annat Furre och nu till de största affisch-namnet.......
PUMADESSAN!
Ja, de var jag. Min fd flickvän var namnet så hon finns ju så sett, men spelförslagen var mina.
Varför denna idé var för att visa hur pass lätt det är att vara anonym på nätet vad gäller att rygga spelare, jagdrog en historia om betaltjänst osv, KOM igen grabbar!
Än mer roligt var de när Holms gav mig en blogg på deras sida...
Skitsamma, nu fick ni en läxa ni sent ska glömma, nu över till reken.
BT-4an premiär dags idag!
Har själv lirat i den serien och har riktigt bra koll måste jag säga då jag dels driver
www.laget.se/sillyseason7h , en hemsida därmandiskuterar just bonnfotbollen runt om i västra götaland.
Nu är frilansare på Borås Tidning och skriver dessa matchreferat i BT-4an!
Känner även en hel del gubbar i seriensom man mött genom åren,nog om det.
Borås AIK är ett lag med mycket invandrar-bakgrund, man spelar riktigt bra fotboll ochhar ett talangfullt lag som kommer gå bra i serien, 5-6 plats.
Grimsås däremot kommer ha de än tyngre, 3 väldigt tongivande spelare harförsvunnit, och man har INTE som mål inom klubben att gå upp direktigen.
X2 till 2.18 är riktigt starkt spel idag, har svårt att se BAIK förlora de här, ochtill de överoddset så måste man lira!
och för er som har Borås Tidning, är de jag som kommer skriva om matchen =)