Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-22, 12:36   #49
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25037

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

För att vara helt rätt ute så va det faktiskt 4-4 efter redan efter 3.5 innings... visst ska det mycket till om spelet ska in då det skulle ju bli minst 9 runs, det va ju redan klart... t.e.x under 5.5 mål i hockey och 5 mål i första perioden så är man inte hoppfull... sen kan man spekulera i om det va tur eller otur eftersom det föll så pass sent... men ser man på siffrorna 23 hits, 5 walks och 2 errors så va det faktiskt lite tur att det "bara" blev 10 runs då det fanns en hel del lägen att scora mer!

Sen är det ju svårt att veta hur de tänkte när de spelade också och därför svårt att veta om det va otur eller bara en miss(inget fel med det)... antar att de trodde att starting pitchers skulle hålla siffrorna nere och inte lite på att bullpen skulle fixa underspelet och starting pitchers va ju inte speciellt lyckade!

Man blir ju lite färgad utifrån vad man spelat och det känns riktigt surt att det åker på slutet!

Grabbarns på sharps är riktigt vassa men de är inte gudar så man kan inte förvänta sig att de ska sätta alla spel och start streaken va bland det sjukaste någonsin och ett bakslag är oftast inte långt borta i det fallet... men det spelar ingen roll, jag hoppas dom fortsätter tugga på för det kommer vända! 14-7-1 är fortfarande mycket bra

Med risk för att återigen bli halshuggen så skulle jag (har faktiskt sett att nån annan skrivit det med) vilja se en liten motivering till era spel. Eftersom ni går igenom de tillsammans så lär ni ju ha tankegångarna angående matchen väldigt klara och jag tycker det skulle vara intressant att ta del av hur ni tänker så ett par rader skulle uppskattas!

Tack för spelen ni postar gänget, vi alla kommer vara nöjda när säsongen summeras, det är jag säker på!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat