Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-25, 18:34   #34
kusagwa

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
40 och 23, någon info du har? Jag har spelat båda sen tidigare men bara som superlångskott.
Ja Toni främst, har ju imponerat stort i år i Italien och ligger väl tvåa eller trea i skytteligan och har en anfallare som skulle kunna tillföra lite lugn, rutin och livserfarenhet till anfallsstyrkan.

Tittar vi på de som har varit med i Italiens landslag i år och förra året så ser jag en eventuell plats för Toni.

Det är en hel del "yngre och orutinerade" (men förvisso bra) spelare med som t.ex. Cerci, Destro, Immobile, Insigne, Sharaawy och "gamlingar" som Gilardino och Giovinco och den galne Baloteli. Tror att Toni har en chans men är som sagt ett långskott och beror ju en mkt på skador och hur säsongen avslutas.

Totti är ett riktigt långskott, men läste nånstans (tror det var AB eller liknande blaska) att Lippi höll dörren öppen för Totti eller så var det att Totti fortfarande kunde tänka sig att spela för landslaget igen.

Men för båda så tror jag att eventuellt kunna avsluta sina respektive karriärer med ett VM i Brasilien är svårt att tacka nej till.

Vilken sida hittade du oddsen på?

Senast redigerad av kusagwa den 2014-04-25 klockan 19:07.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat