Hej WizardofAhhs det verkar som att du inte har skrivit något i forumet på över en vecka, varför inte ta dig en minut och bidra med något.
Ställ en fråga, svara på andras, dela med dig av någon rek, tacka personerna för de rekarna du har ryggat eller bara delta i någon diskussion på forumet?
Skrattade faktiskt åt detta. Som att jag skulle bidra med något. Möjligt att jag lyckas lura av någon tid när de tror att jag skriver något intressant här. För det gör jag nämligen inte. Halva nöjet är ju faktiskt att någon ensam stackare sitter och plöjer igenom min tråd. Skämt åsido. Det är väl trevligt ändå. Sharps är trevligt, i allmänhet (observera i allmänhet). Det gnatas en del dock. Tämligen stelt egentligen.
I alla fall. Det är så fruktansvärt tråkigt att skriva om vad min intuition säger mig. Vi har idag tre möten framför oss. Jag kan på rak arm säga att jag kommer lägga ungefär lika många spel. Det är den ledtråd ni får gå på. Vilka spel det rör sig om kan ni ju typ singla slant om eller nåt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|