Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-16, 09:53   #2
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Jag har alltid haft en stor vänkrets, men aldrig kunnat prata om sportsbetting med dessa. Ingen av dom jag träffar i det verkliga livet är helt enkelt särskilt intresserad av sånt. Så hur träffar man folk som är det? Finns det några årliga sportspelsträffar man kan gå på? Eller kanske nån speciell bar där det sitter en hel hög med Wagner-sköningar och myser?
Jag tror risken att bli inlåst i en källare med en gagboll i munnen för resten av livet är relativt hög.

Majoriteten av de gamla rävarna tror jag träffades tidigt i samband med äventyr på Malta eller Gibraltar, men idag är det nog inte lika vanligt att EU-bolagen anställer den typen av människor (eller att de blir särskilt långvariga om så är fallet).

Spelträffar vet jag inte om det finns (några spelkonferenser har jag dock sett pitchas), dock lär det finnas många som gärna tar en öl och ser en match. Sharps får ordna en datingdel till sidan helt enkelt.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat