Citat:
Ursprungligen postat av maddmax
Det är jag medveten om, det var därför jag undrar hur du får dina siffror. En nyregistrerad användare med antydningar till primatkoppleri kanske inte ha det största förtroendekapitalet på ett spelforum. Att vi skulle lita på att du har ganska väl bevarade hemligheter från off-shore bookies är inte sannolikt. Du behöver självfallet inte röjja källan men du menar alltså att du har tillgång till både Pinnacle, Vegas och Asiens siffror?
|
Var och hur jag får fram siffrorna är min ensak, men det ligger inget avancerat bakom det hela á la James Bond utan det är något skitsimpelt att nästan vem som helst kan göra det.
Jag postar inte här för att plocka gratis poäng eller liknande, för då vore nog Tänkarhörnan fel. Istället tänkte jag att jag postar all info jag har under en längre period och om det är någon som har tid och lust så kan vi analysera siffrorna. I slutändan funkar två hjärnor bättre än en.
Nu är ju NHL och NBA rätt körda men vi har en lång Baseball säsong framför oss.
Om någon är beredd att kanske hjälpa till lite är jag även positiv till att lägga in allt in en Google Drive Spreadsheet så alla kan få tillgång till den och pröva diverse system etc.
Citat:
Ursprungligen postat av maddmax
I USA må de vara galna i trender men det lär påverka antal lagda spel och inte summan. För inte går USAs sharps efter trender?
|
Trender / Situationer är underskattade när det gäller US Sports men då pratar jag inte om trender man får fram på sidor som VegasInsider eller liknande för de är bara ren statistik, det gäller att göra en egen analys.
Ta Chicago Bulls, efter en övertidsvinst är de 2-6 SU senaste två säsongerna, Washington suger på bortaplan mot West Coast lag, Charlotte suger när de spelar b2b...Dallas Mavericks ser ut att ha ett bra resultat när det gäller b2b men tittar man närmare så ser man att de är katastrofala om de spelar den första matchen hemma och den andre på bortaplan m.m.
Dessa och liknande situationer brukar vara ett bra komplement iallafall när jag bettar på NBA.
04/03
NHL: Rangers - Under 5.5 - 1.98
NBA: SAS +3.5 - 1.962
MLB: Toronto - 2.33