Citat:
Ursprungligen postat av maddmax
Det är långt ifrån en ny idé men det kan säkert fungera med viss selektivitet.
Jag ställer mig dock undrande till varifrån du får informationen. Boston spreaden har 50% enligt VI och över i Sens har 52% så inte direkt några stora public bets på andra sidan. Visst, VI är bara en liten del av marknaden men ändå..
|
VI + andra sidor visar
antal lagda spel, inte
total summan.
Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier
Men Sharps som har koll lägger ju enorma stora summor, på så sätt är det väl dumt att fadea the money? Bättre att fadea the public, som lägger fler bet - men inte stora pengar.
Att mest pengar ligger på Sens/Isles U 5.5 borde vara Sharps bet. Public borde ligga på Ö 5.5, särskilt med Anders Nilsson i mål.
|
I USA så är de galna i situation/trends när de lägger bets och helst ska de köra martingale eller ngt liknande system tills det inträffar.
Ex: Washington förlorade i Måndags och förlorade dessutom mot Boston förra gången de två lagen möttes, som dessutom var på deras hemmaplan.
Lägg till det faktum att Boston är körda från slutspelet
När det gäller Sens/Isles så det 8 av de senaste 11 gått ÖVER.
Nilsson eller inte så måste det enligt logiken över Atlanten bli UNDER mellan dessa lag, händer det inte inatt så dubblar de insatsen nästa gång.
Nu spekulerar jag ju bara igen..

..men jag tänkte jag postar iallafall spelen för den kvarvarande säsongen så kan vi se om det duger till ngt...