Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-02, 15:38   #8
Seebbo

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6083
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Men då måste man väl skatta för sina vinster iom att dom inte finns på Malta, eller?
Citat:
Måste jag betala skatt på min vinst?

-Är du finsk eller svensk medborgare, är vinstskatten redan betald och du får pengarna skattefritt.

Spoiler:
Transaktioner
Är det möjligt att avbryta ett uttag?

Nyligen påbörjade uttag kan avbrytas men kom ihåg att vi endast kan avbryta dem under kontorstid.
Jag ändrade min uttagsmetod och nu kan jag inte ta ut pengar längre?

Helt riktigt; varje gång du ändrar din uttagsmetod aktiveras av säkerhetsskäl en 7-dagars frysningsperiod.
Jag gjorde en insättning och den har fastnat med status ”påbörjad”. Vad betyder det och när kommer pengarna in på mitt spelkonto?

Om det sker en störning i anslutningen mellan dig och din bank, eller mellan din bank och oss på Paf, i samband med att du genomför en insättning, kommer överföringen att behandlas som en "Offline Payment". Då kommer det att ta 1-3 bankdagar innan insättningen kommer att finnas tillgänglig på ditt spelkonto.
Jag har bonuspengar på mitt konto men hur använder jag dem? För att kunna se spel som bonuspengar kan användas i klicka på "Visa bara spel som kan spelas med bonuspengar".

Hur snabbt får jag mina pengar när jag gör en uttagsbegäran?

-Vi gör två utbetalningar dagligen (på vardagar); en på förmiddagen och en på eftermiddagen. Efter ca 3-7 bankdagar har du pengarna på ditt svenska bankkonto (1-2 bankdagar om det är fråga om ett finskt bankkonto)
Om du använder internetplånböcker t ex Moneybookers eller Neteller så får du pengarna till din internetplånbok inom 2 bankdagar.
Måste jag betala skatt på min vinst?

-Är du finsk eller svensk medborgare, är vinstskatten redan betald och du får pengarna skattefritt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat