Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu
Nummer två fick bli en helt vanlig underbar (åtminstone för plånboken och helt okej för gommen) Pripps Blå Export 0.5L burk!
Låter det inte bra så... Förstår jag er helt och hållet men som student på en av våra högskolor så räcker inte pengarna till en massa finöl om man ska vara deltidsspeltorsk också! Dessutom vänjer man sig och börjar tycka om Pripps när man dricker det tillräckligt ofta, som ni säkert vet att vi studenter gör (tror man tidningarna så dricker vi oss stenfulla varje dag, helst oftare...)
Smaken är väldigt lageraktig utan någon direkt humle och så vidare... Oavsett så tycker jag att den är god och smakar extra bra efter att äntligen ha skrivit klart en jävla projektrapport!
För att stjäla Maddmax ranking så ger jag den 6/5 Speltorskar!!
Skål på er folk! 
|
Haha, snyggt.
Sen jag kom hem har jag sett till att ha en låda av Pripps Pure hemma. Det är mitt substitut för:
I höst är samtliga Sharps-användare välkomna till mig för att dricka oändligt många Busch Light. THE SOUTH WILL RISE AGAIN!