Första reken på denna sidan från mig. så jag tänkte dela med mig av de jag tror om dagens match mellan Borås HC och CSKA IK.
Efter skalpen i Malmö med vinst på straffar för BHC är de nu dags att ta sig an anrika AIK.
Sist de bägge lagen möttes i Borås Ishall vann hemmalaget efter en jämn tillställning med 4-3.
BHCs form är på väg uppåt, med 3 vinster på de fem senaste matcherna, varav förlusterna var mot leksand borta (4-0) och hemma mot Björklöven (2-3), som blev ganska omdiskuterat efter ett solklart kvitteringsmål av BHC i tredje perioden, men domaren valde att fria.
AIK har börjat det nya året med 4 raka vinster (en i sudden), och vet inte hur de känns att förlora 2010.
Räkna med en tuff tillställning i Ishallen ikväll !
Reken är
väldigt beroende på vilken målvakt som står ikväll, och på bhcs hemsida så bestäms detta på värmningen, vilket inte är speciellt bra, då man i förtid vill ha bra koll på vilka spelare som är tillgängliga.
BHCs har väldigt svårt att stänga sina matcher, och X.et ligger väldigt nära tillhands i kvällens match.
Enda bortgången av spelare för BHCs del är backen Henrik Tömmernes.
Här kommer mina spel för dagen med motivering:
1 MoneyLine 3 units 2.16 Betsson
BHC tar det här ikväll förhoppningsvis, bara inte målvakten Hansson ska förstöra detta återigen.
Under 5,5 3 units 1.95 Betsson
Tufft,tätt. Inte många marginaler som kommer att bjudas på ikväll för något av lagen. Målsnålt, tro mig.
Vinnare av 2a period: BHC 2 units 2.95 Nordicbet
Borås gör allra flest mål i andra perioden (cirka 40%), och kommer ut i andra med ett helt nytt självförtroende, och till nästan 3ggr pengarna så är de värt en syn !
Ingenting som läggs in spelkassan men 2-2 till 10.00 i odds är värt en liten syn.
Elitserien 0/0
Hockeyallsvenskan 0/1
La Liga 0/0
Premier League 0/0
Serie A 0/0
BARA 1X2 - räknas om jag kör 2-3 spel på en och samma match.
Kassa: 97,90 units
I spel: 0 units
Sammanlagt inlagda spel 1/3
För den som vill följa mina spel finns den på speldagboken!