Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-12, 11:15   #65
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8392
Standard

Dammar av tråden lite då jag inte orkar skriva rek men ändå tycker mig ha hittat två riktigt bra spel.

Ogiltigt spel-ID: 1989237

Nu får vi ett riktigt bra odds på Fognini då marknaden överreagerat på Dolgopolovs vinst över Nadal.

Dolgopolov kan verkligen vara både riktigt riktigt bra och riktigt riktigt dålig, han blandar och ger i sina insatser. Det faktum att slå Djokovic eller Nadal i en "tidig" runda brukar visa sig i matchen efteråt då man inte hunnit landa och lätt har en övertro på sin förmåga och åker ut med huvudet före i nästkommande match.

Fognini har verkligen utvecklats på slutet. Även om han väldigt sällan spelar på topp i alla set så kan säkert det faktum att han är en stor underdog i matchen göra att han är mer konsekvent och inte tappar sin högstanivå lika lätt.

Ogiltigt spel-ID: 1989241

Jag har sett Lopezs senaste matcher och det är verkligen ingen fröjd för ögat att se. Han har servat dåligt, slicat dåligt, gjort massa enkla misstag och tappat humöret på banan. Endast pga usla motståndare i Kukushkin och Ward har gjort att han ändå lyckats vinna med ett nödrop i tre set.

Benneteau är utav en helt annan kaliber än Ward och Kukushkin. Han har vunnit emot Tsonga och Thiem med 2-0 i båda matcherna.

H2H så har Benneteau vunnit 5/5 möten på HC medans Lopez vunnit 2/2 på gräs. Benneteau borde vara betydligt större favorit.

Senast redigerad av Sprite den 2014-03-12 klockan 11:16.
Sprite är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat