Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-23, 00:56   #32
Bettingamatoren

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Bettingamatoren, Varför inte nyttja informationen till ditt eget bästa? Om du nu misstänkte att över 3 var riggad så hade du många möjligheter att kliva in till både 3.25 lina (1.85+) samt 3.5 lina, men även 3.75 etc på liven innan första målet trillade dit.

Ställ dig själv frågan, om du fick tips från en kontakt att en match skulle vara fixad. Hade du avstått från att spela? Tveksamt.

Sedan är det inte bara dessa låga ligor som fixas. Det var inte lång tid sen det uppdagades att även Europa league samt landskamper har fixats.

Förövrigt var det inte bara Hammarby - Sirius där övern rasade, matchen före när Hammarby mötte MIKA så kunde du se liknande tendenser dock ej så extremt.
Tyvärr är jag en knegande själ så jag jobbade när matchen spelades kl 14. Man kan inte gå på toa hur många ggr som helst på en arbetsdag Därav var utköp och följa saker på lajven svårt i detta fall och kunde endast göras sista halvtimmen, dvs redan för sent.

Nej, jag skulle spela om jag visste att en match var riggad, gjorde jag på Blåvitt-Plovdiv utan att tveka. Även om jag inte visste till 100% att den var riggad så antog jag det på lajven och spelade.

Yes, Bajen-MIKA lika absurda ras och domarbeslut. För övrigt var det totalt 15 minuters tillägg mellan Gefle-MIKA i fredags trots inga som helst anledningar till att vara mer än ett par.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat