Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren
Fint att du far med osanning. I detta fall satt jag på Sirius, inte överspel. Något maxspel var det inte heller.
Sedan kan du ha lite mer under fötterna innan du sprider villfarelser om folk. Jag är en supporter av Sirius. Jag är en supporter av svensk fotboll. Jag är en supporter av idrott i stort. Då tycker jag det är sorgligt att detta ska behöva hända mitt framför ögonen på oss med ingen påföljd.
För övrigt är er argumentation rätt bisarr. Ni nämner att det spelar ingen roll om någon åker fast, när de kommer ut kommer samma sak hända igen och igen och igen. Exakt samma sak kan sägas om exempelvis pedofiler som sitter inne i 3-5 år. När de kommer ut kommer de fortsätta dregla utanför dagis och få utlopp för sina sjuka lustar. Varför ska vi ens spärra in dessa pedofiler? Vad är "EV+" på det i samhället. Tar bara massa resurser av polisen och till syvende och sist oss medborgare när vi istället kan lägga pengar på annat.
En total anarki kanske herrn förespråkar?
Bättre tack.
|
Är väl snarare din argumentation som är bisarr, löjligt att ens jämföra så
Men vem tycker du ska ta ansvaret, när en träningsmatch mellan ett lag från Sverige och ett lag från Armenien är uppgjord. Samtidigt är det ett gäng från Singapore som "fixar" matchen. Är det svensk polis som ska lösa detta?