Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-23, 00:52   #30
Bettingamatoren

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Nej, du spelade inte undern, men du spelade väl på Sirius? Om du "vet" att matchen är "riggad" är det dumt att ens att röra den, om du inte är med innan droppet sker.

Jag tycker inte att träningsmatcher är någon marknad att satsa på, dels för att det finns uppgjorda matcher, och dels för att många lag kan ställa upp sin bästa elva, men sen byta alla spelare i halvtid och inte bry sig om vad resultatet blir.

Sen har vi ju pengafrågan, nu har jag inte kollat hur limitsen ser ut i Asien, men på EU-bookies får man väl bara in några tusenlappar på dessa matcher? Du får gärna rätta mig om jag har fel, men jag skulle ändå inte lägga mina pengar på en så oviss marknad, om jag inte var med på riggen
Jag lade spelet innan droppet. Då kanske du undrar varför jag ej köpte ut. Därför att inga indicier fanns på att riggen var annat än övern. Att då sitta på Sirius +0.5 med ett odds över 2 är rätt bra då denna match iom domarens potentiella dårskap kan liknas vid ett totalt coinflip. Då köper man inte ut med de förutsättningarna.

Om man lägger spel på träningsmatcher och U21 får man givetvis göra sin research noggrant. Tyda signaler av vad tränarna går ut med i media. "Vi kommer roterar kraftigt" etc. Titta på bänkens kvalité etc.

Lirar endast på SBO som är ickelimiterande och där får man med regel in runt 10k på träningsmatcherna, av de jag sett. EU-bookies 5-6k.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat