Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren
Dummaste påståendet hittills. Varför inte? Svara allvarligt på det fetade.
Jag klagar inte på att jag som amatörbettare förlorar ett spel pga riggade matcher. Till skillnad från er spelar jag själv fotboll på en hög nivå och jag tycker det är skrämmande att folkrörelsen som fotboll är riskerar att utarmas rejält i takt med att fuskande ökar.
Förövrigt spelar man mig veterligen inte på undern i en match där övern gått från 2.00>>>1.15. Vem gör det?
"FÖR ATT INGEN BRYR SIG" skriver du. Du kan ju tala med de spelare i Sirius jag snackat med som tycker detta läger blev lagom kul, eller Nanne i Bajen. Jättekul att betala multum för en semiprofessionell klubb för träningar och internationella matcher när det blir en stor parodi på det hela. Men det, bryr väl inte du dig om.
|
Nej, du spelade inte undern, men du spelade väl på Sirius? Om du "vet" att matchen är "riggad" är det dumt att ens att röra den, om du inte är med innan droppet sker.
Jag tycker inte att träningsmatcher är någon marknad att satsa på, dels för att det finns uppgjorda matcher, och dels för att många lag kan ställa upp sin bästa elva, men sen byta alla spelare i halvtid och inte bry sig om vad resultatet blir.
Sen har vi ju pengafrågan, nu har jag inte kollat hur limitsen ser ut i Asien, men på EU-bookies får man väl bara in några tusenlappar på dessa matcher? Du får gärna rätta mig om jag har fel, men jag skulle ändå inte lägga mina pengar på en så oviss marknad, om jag inte var med på riggen