Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-23, 00:30   #25
Bettingamatoren

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Är denna diskussion på riktigt? Det kommer aldrig gå så långt att svenska poliser eller "experter" får betalt för att åka till Spanien och kolla på träningsmatcher. Varför? FÖR ATT INGEN BRYR SIG. Förutom de som oddsdroppen till trots spelar en sida i en match som ni själva tydligen vet är uppgjord.

Enda sättet är som flera redan påpekat att sluta spela på dessa skitmatcher, för det är ni som sitter och klagar nu som gör det möjligt för de som fixar matcher att fortsätta.

Träningsmatcher är inget ni kan tjäna riktiga pengar på ändå, så det är lika bra att sluta spela på skiten.
Dummaste påståendet hittills. Varför inte? Svara allvarligt på det fetade.

Jag klagar inte på att jag som amatörbettare förlorar ett spel pga riggade matcher. Till skillnad från er spelar jag själv fotboll på en hög nivå och jag tycker det är skrämmande att folkrörelsen som fotboll är riskerar att utarmas rejält i takt med att fuskande ökar.

Förövrigt spelar man mig veterligen inte på undern i en match där övern gått från 2.00>>>1.15. Vem gör det?

"FÖR ATT INGEN BRYR SIG" skriver du. Du kan ju tala med de spelare i Sirius jag snackat med som tycker detta läger blev lagom kul, eller Nanne i Bajen. Jättekul att betala multum för en semiprofessionell klubb för träningar och internationella matcher när det blir en stor parodi på det hela. Men det, bryr väl inte du dig om.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat