Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-16, 20:01   #4
Arch

Archs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6821

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fantomen Visa inlägg
Kansas City Royals/Minnesota Twins (U 7.5) 1.917

Zack Greinke (2009: ERA 2.16)

(Baker) Han är inte lika bra som Greinke men möter heller inte ett lika bra offense som Greinke idag.

nya Target Field
Jag har varit över denna flera gånger idag och kan inte bestämma mig. Vill testa KC/MIN HT/FT eller KC 4.5inning, men har aningar om Greinke. Förra säsongen var han fantastisk, men det sticker ut jämför med andra säsongerna, det är för stor skillnad. Ändå, oavsett hur bra han var så var hans borta-ERA en run större.
Han är 3-4 på 15 starter mot Twins med 3.94 ERA, men vettefan om Metrodome hade med det att göra, då hans karriär ERA i domes är över 4.
Han trivs mot Mauer, Morneau och Cuddyer så det är ett stort plus för underspelet.

Baker är en flyball pitcher med 0.51 GB/FB karriär ratio, och svårt som det är, så tror jag att dagens vindar blåser ut från vänster till höger (måste hitta bättre data). Bakers sämsta månader är april/maj och det hjälper inte att Gardenhire brukar ställa till det genom att låta honom spela den extra inningen då han tappar fokus och släpper 5 runs. Hänt några gånger förra året.

Lägg till KCs bullpen och jag vill gå över. Tittar man på oddset och hur KC har spelat med hete Podsednik och Guillen, samt att de har Soria som closer, så vill jag ta dem på ML också. Tittar man på hur Baker har farit mot KC och att de har de främsta armarna i sin pen (Duensing, Guerrier, Rauch) utvilade vill jag ta Twins i en 4-1 vinst.
Arch är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat