Citat:
Ursprungligen postat av papak
Mm nere på 1.44 såg jag på bet365.. Har en fråga till dig om holländsk fotboll fick ett tips om Agovv -1 AH. Kan det vara nåt att ha?
|
Agovv ska vinna den matchen om de gör sitt jobb idag, inget snack om den saken. Om de sedan gör det med två mål är en annan femma, Dordrecht har en lång loosing-streak men de allra flesta med uddamålet. RobinD och jag var överrens om att raka oddset är för dåligt, runt 1.55. -1 ger kring 1.88 vilket känns välbetalt, problemet med AGOVV är att de blandar och ger rätt friskt. Upp som en sol ner som pankaka typ, vet inte hur skadeläget ser ut, men med fullt lag, motiverade och hemmaplan så ska de vinna ja.
Tycker att ett bättre spel till samma odds är Graafschaap borta mot Eindhoven till 1.80+, Graafschap har varit "klara" en längre tid men klasskillnaden är så pass stor att de har kört över sitt motstånd rakt av ändå. 8 raka bortavinster och möter idag ett omotiverat Eindhoven (också klara) som precis som AGOVV blandat och gett väldigt mycket sista tiden. Graafschap mötte i förra matchen Omniworld borta (en plats under Eindhoven) och resultatet blev vinst 0-5.
Jämför man oddsen (som är likvärdiga, jag fick 1.87 på Graafschap rak Betfair) så ser jag mycket större chans att Graafschap slår Eindhoven borta med ett mål än att AGOVV vinner hemma mot Dordrecht med 2 faktiskt....