NBA 6/2
2 matcher inatt...yey
Spurs @Nets
Det kommer att vara kul att se var linan hamnar. Spurs spelade OT x2 igår och Timmy körde 40min och det är stor chans att han sitter inatt (Pop bör inte vilja spela Tim alls så han inte riskerar skada på ~15min), Parker utgick med en ryggskada (tightness) och troligen missar.
För Nets var Joe J, Blatche och AK alla i träningen igår och troligen spelar idag.
Om det blir nån liten lina på Nets tar jag den snabbt för den bör åka upp under dagen om det kommer fram att Spurs är korta. På tal om kort, så bör också Pop spela small ball större delen av matchen och Splitter är inte heller nån fullständigt försvarsdominant center som ska stänga paint själv, dock har han mycket goda tekniska och offensiva egenskaper med några bra moves. Gillar därför överspelet, beroende på var totalet hamna. Nån som vågar gissa?
Ge mig Nets -3 och 199 och jag är på sidan och över innan det sticker iväg.
Bulls +8 mot GSW som har spelat sämre nu och förlorat 5 av 8* senaste hemmamatcher. Här är det bara frågan om Bulls lyckas försvara Curry och Klay för de har absolut inte tillräckligt bra offense för att hänga i en shootout med utan måste göra som Bobs
*edit: rättelse 5 av senaste 8 hemma var förluster och totalt är de 4-6 senaste 10
Senast redigerad av Arch den 2014-02-06 klockan 13:32.
|