Citat:
Ursprungligen postat av Vlad
DMC>Howard. Dirk+Duncan HoF:ers men har haft sin tid och Lee meh. The Brow ska klart vara med också då det är i NOLA och han är en beast. Jag vet att DMC är en cunt men han är ligans bästa offensiva center,låt han lira. Om jag ville se Kobe gå omkring och snacka skit och Griffin dunka lite så kan jag gå och titta på en practice i Staples.
Har du röstat? Och var du en av de som röstade på Turkish Delight?
Jag röstade på de här och det skulle vara bättre då jag är en basketauktoritet
West;Lillard,Curry,Durant,LMA,DMC
East;Wall,Kyrie,Melo,LeBron,Drummond
|
Hade missat att du skrivit min vän...
Nej jag röstade faktiskt aldrig och hade nog inte skickat min röst på Turken
Skulle nog kört:
West: CP3, Curry, Durant, LMA, Love
Skulle aldrig ta DMC före Love (eller Davis) och Paul (+Westbrook) går före Lillard för min del... Harden och Lillard lär väl bli reserves med alla skador som är nu och det känns ju rätt.
East: Wall, Irving, Melo, LeBron, George
Eftersom man inte behöver ha någon Center så går ju Melo, Lebron och George utan tvekan före alla Centrar som finns i East. Drummond är duktig men du är färgad och han kan inte peta någon som är där... Rose hade ju varit given om han hinner vara hel innan 2020 och annars tycker jag det vore skoj om Lance och DeRozan fick reservplatser. Ray Allen behöver inte vara med längre, D-Will och Rondo har spelat för lite och Hill undrar jag fortfarande hur Arch kunde lura på dig för Pek... In med lite unga guards i Lance och dubbel D!
Jävlar vad mycket sämre east är när man kollar på spelarna...