Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-28, 20:25   #25
Pricehunter

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 676
Standard

Då kör vi igen... Ett spel från Pattaya Open imorgon.. Tycker det är värde på doggen.

Time: 12:00
Riske A. – Cirstea S.
Pick: Cirstea +1.5 set, 1.65 @ SBOBET
Result:

Två olika former på spelarna som möts. Riske har spelat bra och vunnit 5/3 på hard i år medan Cirstea har haft det tufft och endast 1/3 på hard.

Dock ser jag Cirstea som den bättre spelaren om båda är fit for fight, båda gillar underlaget, men Cirstea har tung serv och bra tryck i baslinjespelet - dock är det mycket vinna eller försvinna på hennes spel - sitter det kan hon slå vem som på dagen..

H2h 1-1 och senast 2013 möttes de på Hard i Washington - vinst 2-1 Cirstea. Hon hade odds innan matchstart 1.45 och nu får vi 1.65 på att hon tar ett set pga hennes form.

Men här har hon tagit sig till semifinal 2012 och 2013 - två raka år - har poäng att försvara samt att hon tydligen gillar hon förhållandena här - hon är motiverad - vann i 2 raka matchen innan och jag tror att hon plockar minst ett set - om hon inte vinner matchen.

I normala fall ska hon ha mer erfarenhet på denna nivån och vara den bättre spelaren enligt mig, men Riske har gått bra och Cirstea kan implodera titt som tätt och jag väljer spela +1.5 set på Cirstea.

Må lyckan stå oss bi!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+5)

Senast redigerad av Pricehunter den 2014-01-28 klockan 21:34.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat