Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-21, 21:27   #26
iniestaone

iniestaones avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Jag såg matchen och precis som Pricehunter säger så är Bouchard stark mentalt. Har aldrig sett henne göra en svag match mentalt. Hon må vara ung men i natt spelade hon som om hon har varit med i gamet i flera år. Väldigt moget spel. Hon var en värdig vinnare utan tvekan.
Hon behöver dock jobba på sin 2a serve. Den kommer nog Na LI exploitera flitigt.

Jag är väldigt nyfiken på den matchen då jag har spelat Bouchard som outright till dryga 300ggr!
Jag är väldigt kluven på hur jag ska göra. En del har jag tradat ut och lämnat en relativt stor bit kvar på Bouchard. Na Li imponerade inte mot Safarova i 2 set. Medans i sista spelade hon som en GS vinnare. Såg aldrig Penetta matchen i natt. Vore intressant om någon hade gjort det kunde berätta. Var det Na Li som var bra eller var det Penetta som bara blev dålig igen?
Jag såg matchen, Li spelade felfritt. Hon lät inte Pennetta andas, hon å andra sidan var inte så där jättebra då hennes forehand inte kom igång alls men Li ska ha cred för en fantastiskt bra spelad match

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat