Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen
Jag är väldigt kluven på hur jag ska göra. En del har jag tradat ut och lämnat en relativt stor bit kvar på Bouchard. Na Li imponerade inte mot Safarova i 2 set. Medans i sista spelade hon som en GS vinnare. Såg aldrig Penetta matchen i natt. Vore intressant om någon hade gjort det kunde berätta. Var det Na Li som var bra eller var det Penetta som bara blev dålig igen?
|
Såg inte den matchen heller tyvärr men jag tror faktiskt Bouchard kan ha en bra chans mot Li också! Om hon inte börjar inse allvaret i att vara i sin första SF i en slam  För kan hon hålla ett koncist spel är mycket vunnet mot Li, som jag anser ofta tappa huvudet och spela utan hjärna även hon :P Visst, Li är mer berättigad favorit än Ana tycker jag nog, men som sagt, Bouchard kan mycket väl slå henne och värdet ligger där imo.
Här är statsen från Li's match inatt ifall..
http://www.ausopen.com/en_AU/scores/...14/2502ms.html
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Pricehunter den 2014-01-21 klockan 07:52.
|