Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-20, 23:18   #870
linfre

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5693
Standard

Måste skriva av mig. Fick en så sjuk magkänsla att Bilbao skulle vinna med 4-2 idag och tänkte på det hela dagen. Då den här magkänslan var starkare än jag någonsin känt tidigare så jag valde jag efter mycket om och men att lägga resultatbettet live när det stod 0-1 i 25e minuten. (Tippar aldrig resultat vanligtvis)

Då denna obeskrivliga magkänsla var så stark så slänger jag in 500kr @ 29ggr pengarna.

i minut 60 står det fortfarande 0-1 och jag har gett upp hoppet för länge sedan om att tippet skulle gå in och funderar varför jag hade haft en sådan magkänsla för detta bet. Och så vips så händer det. Först kommer 1-1 sedan 2-1, Sedan 3-1 sedan 4-1 sedan på stopptid 4-2. Och allt detta på 20minuter!

Sjukaste jag varit med om. Sen kan jag inte beskriva den här magkänslan. Kände mig så säker när jag lade spelet att det var helt sjukt. Har känt något liknande tidigare och det var att Commander Crowe skulle vinna elitloppet och då avstod jag spel och fick ångra mig. Dock inte idag!

Vet att jag låter religiös och det vill jag poängtera att jag inte är. Men nästan så att det här fick mig att tro att kroppen kan förutse vissa saker, hehe.

BOL!

[IMG][/IMG]
Shell Peppe (+5), Seebbo (+2), algottfridsson (+3)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat