Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-20, 21:49   #13
Pricehunter

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Bästa spelet är Bouchard mot Ivanovic. Ivanovics seger över Serena är överhypad då Serena spelade riktigt dåligt och framförallt riktigt korkat genom att mata slag på Ivanovic forehand. En forehand som är en av damsidans bästa. Och har hon dessutom en bra dag med forehanden, ja då är det en hel del gratispoäng där. Dessutom ett rykte om en ryggskada på Serena.

Bouchard körde över Ivanovic i somras och har ett väldigt intelligent spel. Väldigt bra allround. Hon är en framtida top 5 spelare, utan tvekan i mina ögon. Om inte nerverna spökar iom att det är en Slam Semi på spel, då ska hon ha en bra chans. över 3 ggr på Bouchard är en ren bjudning.
Jag tror att det höga oddset är helt fel då Ivanovic har hypats över Serena-matchen och att många tycker att Bouchard inte sett lika bra ut i år, men då har hon bara spelat jippot Hopman Cup och mött mediokert motstånd i AO. Nu kommer det riktiga testet.

Håller med! Jag kommer spela +1.5 set Bouchard tror jag - 1.90 @ Pinnacle. Kan inte se Ana vinna denna i 2 raka även om hon har toppform nu.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat