Citat:
Ursprungligen postat av Vlad
Nah ingen vill ha Ugly Baby. Jag har plockat upp honom två gånger under säsongen i desperation men äcklats av mig själv och droppat honom igen utan att han spelat en match för mitt lag,han är en cancer IRL och i Fantasy. Finns det någon spelare som blir blockad lika mycket som den asshole förresten?,knappast.
Jag kan ta Nikola Vucebitch om du tröttnat. Jag har en kille i mitt lag som jag hatar och kastar pil på en bild av hans ansikte och du får en upgrade på en annan position som sweetener,langar över den
|
Haha nej det tar fanimej emot att ha honom i laget men som sagt så har han nog värde med Vuc borta framöver så det får duga helt enkelt. Men i'm with you om att han är en fruktansvärd spelare...
Låter intressant, ska klura lite på den och måste först ringa mongo Drew och kolla om han tänker krångla med Sanders som han gör med Mayo, och iofs så krånglar han ju med hela laget. Kan fan bli gråhårig om jag skulle ha två Bucks spelare i laget som ena matchen får spela 39 minuter och i nästa match 11 minuter.