Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Rank Nr7 i ligan  . Men det är mycket möjligt att dom varit igång med sina dockor igen...
Självklart så skulle DH spela över i Vlad's video och fejka allt a'la amerika. Det var lite kul att se alla andras reaktioner, framförallt Mr Ice Garcia som inte är rädd för någon eller något, real gangzta
Eddie du kan droppa Bledsoe, han lär inte komma tillbaka under fantasy säsongen så big baby hade du gjort allt för att ha istället, fast han är sämst så måste han ju ägas eftersom Vucevic tänker missa 80% av matcherna denna säsongen...
|
Nah ingen vill ha Ugly Baby. Jag har plockat upp honom två gånger under säsongen i desperation men äcklats av mig själv och droppat honom igen utan att han spelat en match för mitt lag,han är en cancer IRL och i Fantasy. Finns det någon spelare som blir blockad lika mycket som den asshole förresten?,knappast.
Jag kan ta Nikola Vucebitch om du tröttnat. Jag har en kille i mitt lag som jag hatar och kastar pil på en bild av hans ansikte och du får en upgrade på en annan position som sweetener,langar över den